Tuesday, October 5, 2010

Waduh Apam Lagi!

Seperti biasa sekarang saya hari-hari dah dok mengapam je dah tak de kerja lain lagi..hebat betol ko ni ye apam!..tempahan dari Kak Raihan sebanyak 1000pcs apam utk open house rumahnya..actually tempahan apam utk hari tu je dekat-dekat 1600pcs but dapat siapkan 1200pcs je..mana taknya on the same day juga saya nak siapkan wedding cake 2 tingkat serta cupcake hantaran....tapi bukan buat sorang-sorang la..heee sekarang saya dah ada part-time assistant (lom mampu nak gajikan full time worker..yg jadi masalahnya ruang rumah saya sempit tak de tempat nak mendeco kek..so saya ambil keputusan utk caling2 customer and slow talk dgn diorang utk cancel order..kesian dgn cikgu tika & cikgu azah tak dapat makan apam..sorry ye cikgu!





No comments:

Post a Comment