Monday, March 28, 2011

BULAN YG TERAMAT SIBUK

Salam...

Maaf pada semua..dah lama saya tak update blog ni and maybe ramai yg tertanya kenapa tak ada gambar baru? tak ada tempahan lagi ke?....Heeee bukan tak de tempahan atau gambar baru, sebenarnya banyak jugak tempahan dan gambar-gambar baru...tapi disebabkan saya yg terlalu bz hingga tak sempat utk update gambar-gambar baru kat sini.

Bagi pelanggan yg ingin melihat gambar-gambar baru boleh lah pergi ke akaun fb saya D' Kaseh Cake sebabnya masa utk upload gambo ke akaun fb lebih cepat berbanding blog..so bnyk gambar terbaru mengenai aktviti saya berada disana.

Insya ALLAH, saya akan upload gambar-gambar disini selepas bulan 6 nnti selepas semua kerja-kerja accounting saya selesai...walaubagaimanapun tempahan bagi bulan April hingga Jun '11 telah pun DITUTUP....tetapi tempahan bagi bulan Julai hingga Disember '11 KINI DIBUKA..oleh tu sapa2 yg nak wedding, bertunang boleh lah booking dulu..

So, saya harap semua pelanggan saya tidak berkecil hati ya..serta berita gembira bahawa DKC akan membuat PROMOSI GILA-GILA utk Doorgift and Wedding Cake mulai bulan Julai.

Oleh itu...izinkan saya berehat sebentar bagi menyudahkan kerja-kerja saya yg tertangguh ni agar kita dapat berjumpa kembali disini.

Sekian...thnks utk semua



No comments:

Post a Comment