Thursday, November 11, 2010

Hitam Putih Kehidupan

Salam...

Tempahan kek kali ni datangnya dari AKMAR...kecil molek orangnya..lama dia dah booking saya..first time datang rumah saya utk berurusan si Akmar ni dah tertarik dgn APAM cute yg saya sajikan utk dia dan tunangnya pada hari tu...tanpa mempersoalkan banyak soalan Akmar bersetuju untuk menempah 3,ooo bekas AKA 9,000 pcs Apam Cute sebagai doorgift serta 2 biji steamed buttercream cake sebagai hantaran utk pihak pengantin perempuan dan pengantin lelaki...

Yang paling best tentang Akmar ni dia tak lupa kepada kedua ibu bapa dia..siap dia mintak saya bekalkan sedikit Apam untuk dibawa balik supaya ibu dan ayahnya dapat merasa...keesokkan harinya saya mendapat sms daripada Akmar menceritakan feedback familynya terhadap Apam cute saya...gembira hati ni tuhan saja yg tahu..isi kandungan sms tu hanya saya dan Akmar saja yg tahu tak payah ditulis disini takut nanti dikatakan menunjuk-nunjuk pulak..so Akmar & Family thnks akak ucapkan..dgr dari mulut ayah Akmar sendiri bahawa dia akan menempah lagi dengan DKC utk tahun depan bagi majlis adiknya pula heee...




Hantaran dari pihak lelaki untuk pihak perempuan bertemakan HITAM & PUTIH

Hantaran dari pihak perempuan untuk pihak lelaki - bertemakan GOLD & BROWN

Apam tengah tayang badan sikit....

Separuh dari apam yng berjumlah 3,000 bekas...dah siap dipack utk dihantar.

Dapat ambil separuh je gambo apam ni...bnyk lg keje yg kena dibuat so tak dapat ambil gambo bnyk2...to my sister, my brother & my lovely auntie THANKS SO MUCH cz tolong saya dari awal hingga akhir projek...jasa kalian tak dapat ku bayar dgn wang ringgit event upahnya dah dijelaskan ngeeee...so next time if ada projek mega harap dapat membantu ye!

No comments:

Post a Comment