Sunday, November 21, 2010

Di Pagi Raya Yg Bz

Hwaaaa...aku nak nangis rasanya...manakan tidak orang lain sibuk beraya korban aku beraya dengan kek (ni boleh dikira korban jugak ke? heee)...

Bukan sala ibu mengandung...tapi salah saya sendiri..masa terima tempahan ni saya ada seorang P.A. so thats why saya berani ambil banyak tempahan..tapi malangnya P.A. telah mengkhianti saya...tak pe lah nak buat cam mana kan tempahan harus ku teruskan jugak...


Barbie Cake with Stand
Weight : 3kg++
Price : RM140-00
PROMOTION PRICE : RM100-00

Chocolate Sponge Cake
Size : 12inch
Weight : 2.8kg
Filling : Chocolate Ganache
Topping : Buttercream


Model menyibuk...ni baru lepas nangis cz x nak lepaskan kek Barbie ni...waduh susah betol kain kali kalo dapat tempahan kek yg cam ni heeee...

No comments:

Post a Comment