Thursday, September 30, 2010

Emergency!, Emergency!

Salam...

Kali ni dpt sms dari member fb saya..sms berbunyi "Kak saya nak ode kek..kek bentuk kapal navy!" boleh tak kak?...haaa, kek kapal navy macam mencabar & syok je bunyinya..saya pon apa lagi balas balik la "bila nak?".."lusa"....lusa? ni kiranya betul-betul emergency kes coz zai request on hari rabu and kek nak dihantar pada hari jumaat..tetiba otak pon bagi signal "ok"..wah confident betul saya ni terus cakap ok..ok ke ko?

Zai bagi tahu dia tak kisah bentuk kapal apa pun janji ada bentuk kapal tapi kalo boleh bentuk kapal navy la..bukan utk boyfriend tapi untuk member tersayang yang menyambut hari jadi ke 27 tahun...jom tengok ada rupa kapal tak? heee...


p/s: saya mendapat respond yang baik dari zai...membernya tu terperanjat bila tengok kek ni, dia tak sangka dapat kek bentuk kapal....psss!!! ada juga request dari sorang member untuk buatkan kek bentuk JCB..harap sabar ye kak bg saya tenang-tenang dulu baru saya buatkan untuk akak...

No comments:

Post a Comment