Friday, September 17, 2010

DEMAM KEK LAPIS - 1ST BATCH

Salam...

MAAF ZAHIR & BATIN saya ucapkan kepada semua yg mengenali saya..maap jika ada tempahan yg tidak dapat memenuhi selera semua..kali ni saya nak cerita pulak tentang DEMAM KEK LAPIS..1st time kek lapis melanda daerah Bt. Pahat, Muar serta Ledang yg dihasilkan sendiri oleh anak tempatan..walaupun baru tapi ALHAMDULIL ALLAH mendapat sambutan yg baik dikalangan teman2 yg sentiasa memberi sokongan...

Dan kerana kek lapis ni lah juga puasa serta hari raya saya berwarna warni cam kek lapis jugak...geli hati dan tension dibuatnya mana taknya persiapan raya utk anak-anak dibuat 2 hari sebelum raya! taubat saya dibuatnya...sampai saya bg tau EN BOYFRIEND next year 1 bulan sebelum puasa persiapan anak-anak perlu disempurnakan...ni le akibatnya kalau dah kena DEMAM KEK LAPIS...jom tengok gambar design kek lapis saya



KEK LAPIS SPIDER

KEK LAPIS SPIDER (Colour lain)

KEK LAPIS KINCIR ANGIN

Ada lagi satu design KEK LAPIS PANCAWARNA tak sempat upload...kek-kek lapis ni adalah tempahan dari JB utk dipasarkan kepada warga Singapura, tempahan tak banyak cuma 60biji tetapi kerja amat merumitkan....walaubagaimanapun kek-kek lapis ni boleh dinikmati oleh org MUAR, LEDANG & BT PAHAT menjelang Hari Raya Haji..so jgn lupa cepat-cepat order

No comments:

Post a Comment